Mira me!

Okej, nu har jag skickat in lite CV'n och haft telefonintervju med Langley. Ja, jag kände inte att jag kunde åka 140 mil för en face to face intervju...Och de förstod han David på Langley också.

Nu är det bara att hoppas att de gillar mig och att jag får jobb på en paradisö. Annars lutar det väldigt mycket åt att det blir Åre. Just nu är det väldigt jobbigt att min framitd ligger i någon annans händer, jag kan inte riktigt slappna av, vilket medför att jag sover dåligt och är trött och ofokuserad på dagarna.

Jag tror det bästa vore om jag kom härifrån så fort som möjligt, jag hatar att bara "göra ingenting". Ja, jag håller ju på med körkortet nu och jag måste säga att jag borde kunna köra upp snart.

Det är bara samma saker som ältar om i skallen nu, körkort, Guadeloupe, Åre. Det stressar mig lite faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0