Haha

Jäääävlar va neråt jag var igår! Sånna dagar kommer ibland :p Tur att jag har bloggen så jag får rensa skallen. Jag kan lugna oroliga läsare att det var igår - och jag känner inte sådär idag. Idag är jag mig själv och mår riktigt bra. Så bra att jag ska ta en kvällsprommis, att klockan slagit 12 har väl inte hindrat mig förut.

Har FF hela helgen, lite ensamt och tråkigt. Dock skönt för jag kan göra precis som jag vill här hemma. Tråkigt nog brukar det ofta sluta i jobbigt mycket städande på söndagen. Aja men det kan det vara värt.

På med skorna, nu ska jag gå av mig energin.


Kommentarer
Postat av: frida

gaaah snygging! saknar dig.

2011-09-24 @ 11:35:35
URL: http://fridakl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0