Nu är det nära

Gårdagen var SUPER. Först hängde jag med mamma hela dagen. Köpte ryggsäck:

Skitbra!

Det är hur mycket som hellst som måste fixas innan man kan åka iväg. Jag är helt slut i huvudet och mer lär det bli när jag kommer ner dit för att ordna med allt som måste ordnas med innan man kan få börja jobba till exempel. Om jag vill jobba som bartender down under måste jag dessutom genomgå en motsvarande "ansvarsfull alkoholhantering". Det läste jag ju i skolan här hemma! Fast de kanske är lite annorlunda där. Eller nåt.

För att rensa skallen lite gick vi ut o käkade på Texas. Bästa maten i stan helt seriöst, det är inte värt att gå ut någon annan stans. Det känns tråkigt att lämna mina kollegor där ett halvår nu.

Mor och jag körde en liten barrunda och hamnade tillsist på Helt Enkelt där det spårade ur totalt. Johan mf. kom och hämtade mig när det var dags att gå på krogen. Blev heartbreak natten ut. Hade hur roligt som hellst. Kanske inte när jag gick hem, fötterna värkte, men jag mötte på mamma på vägen och hon var minst lika full och glad som jag.

Idag har jag suttit vid datorn heeela dagen och försökt förbereda och fixa med allt. ÅKER PÅ LÖRDAG!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0