Candles in the rain

Nu Stockholm. En vecka Gävle. Två veckor Sydney.

Bestämde mig i tisdags förra veckan. Ansökte om ett nytt visum samma dag, som ger mig möjlighet att jobba. Redan morgonen efter fick jag ett mail som berättade att min ansökan blivit godkänd. Det enda jag tänkt på sen dess är Australien men inte förrän nu har jag lite smått börjat förstå att det faktiskt händer på riktigt. Det är en svindlande känsla och nog känns det overkligt när man ligger i en säng hemma hos moster K i Stockholm.

Mina uppdrag här i stan är att jag ska fixa ett internationellt körkort och kirra en riktig backpacker ryggsäck. Eftersom de har skrivare här och vi inte har de hemma är det nog smart om jag köper flygbiljetter imorgon när jag fortfarande är kvar.

Fatta va coolt. Nu ska jag äntligen åka.


Kommentarer
Postat av: Johan

Vad skoj!

2011-10-24 @ 22:58:42
Postat av: Johanna

dåligt avis på dig då! gryyymt

2011-10-26 @ 19:29:35
URL: http://bjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0