Vecka 9

Just nu är mitt liv S-K-I-T  T-R-Å-K-I-G-T. Det händer inget på dagarna för antingen är det snöstorm eller så jobbar folk. På kvällarna (om jag är ledig) är det roligaste att hänga på gymmet och kanske basta efteråt. Just nu är vi översvämmade av sportlovsfirande stockholmare (och en och annan Gävlebo). Seriöst, jag har inte haft roligt på riktigt sen jag var i Åre. Jo okej jag hade rätt kul på nostalgipartyt. Men folk är så sjukt tråkiga. Folk blir ju som folk umgås. Som idag på nattafterskin (det enda som händer här), över halva personalen var nykter för de började jobba kl 9. Okej jag hajjar, jag känner lika. Men varför ska vi bli pensionärer när vi inte ens fyllt 25? Nej jag är inte bitter för att vi inte super som svin, jag hade ju kunnat valt sälen eller åre. Jag måste bara härda ut denna tråkiga svacka när vi kiss ass mot våra gäster som betalar dyra pengar för att komma hit på sin enda (?) lediga vecka fram till påsk.

Det mest spännande som har hänt här är att vi har kollat på skräckfilm nere i källarn förra måndagen.


Hej kalifornien/brasilien/australien nästa säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0