J'y suis Jamais Allé

Shopping. April har inte ens börjat och jag har under 1000 kr att leva för, i April. Vad kan det bero på? En tur till Östersund kanske! (Tja, jag ja undan ganska mycket till sparande också). Iallafall blir det inget mer shoppande. Tur att jag har ganska mycket mat, mat som det är smidigast om jag har ätit upp innan jag åker hem. Så det blir gröt och nyponsoppa tills jag åker hem då! Åka hem...jag tänkte på det idag. Hur mycket jag kommer sakna det här! Gjorde lite ont att tänka på det. Men samtidigt saknar jag de mina i Gävle å. Och dessutom pratade jag med Rodde och jag har jobb i sommar på texas. Skönt. Jag saknar ju texas också. Fast lär nog skaffa ett till jobb om jag ska kunna spara också. Wheeio. Det fixar sig med allt. Stockholm, skärgården och Gräsö finns med där nånstans också. Och Turkiet och Korsika. Kan bli en bra sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0