Jag ska dit

Det ser ut som att hela min högerhand har fått tyfus eller nåt. Jag hade lite krig med blåbärspåsen i morse. Snyggt.

Igår hade vi roligt, länge sen jag var ut faktiskt. Och det stämmer verkligen att det är minst 80% killar på Eriksgården, så uppmärksamhet är inget man behöver anstränga sig för att få direkt. För 2 år sen hade jag lätt hånglat med både den ena och den fjärde men det var för 2 år sen det. Igår åkte vi hem utan vare sig hångel eller efterfest. Hade kunnat få ett spännande slut med den där jacuzzin. Men herregud, jag fyller snart 20! Dags att växa upp och skärpa sig liksom...eller?

Igår på dagen fick jag mycket gjort, jag tvättade alla mina kläder (inte de rena förstås) och sängkläder, vädrade täcken och kuddar, nalle fick sitta i fönstret ett tag han med. Jag städade hela vårt rum och satte upp fler saker på väggarna, nu ser det ännu bättre ut än tidigare. Vi har verkligen fått det jätte mysigt här nu :) För att tidigare ha liknat en "operationssal", steril, tråkig och det ekade här inne så äre kanoners!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0