Jag är inte bitter

När jag blir fökyld är jag verkligen rastlös. Som nu, jag är tillräckligt pigg för att hitta på nåt och jag känner ett otroligt sug att gå och träna. Fast jag vet att det inte alls skulle va bra om jag försöker undvika att dra på mig en än värre förkylning. This sucks. Jag orkar egentligen inte göra nåt, men jag vill för jag är pigg i huvudet. Mina öron och min hals värker, jag lärde mig en gång att det är tydliga tecken på att ligga inne och kolla på film hela dagen. MEN JAG VILL INTE. Inte orkar jag gå ut för tanken av att frysa ännumer är avskräckande nog.

F F F F F F F an

Dessutom var jag hos hälsocentralen igår. Anledningen var att jag har haft ont runt livmodern och äggstockarna sen december och det blir värre med tiden. De kunde inte alls hitta nå fel på mig igår och de ringde nyss och provsvaren visade inte heller nåt. Det hade kännts så bra om de hittat nåt och jag kunde fått medecin och tada! Allt var bra igen. "om det inte blir bättre måste du söka vård igen, vi hittar inte alltid allting" .

KÄNNS BRA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0