Live från Rudolf

WROOOOOMMMMMM

Så känns det nu när jag sitter inne i ramis på deras internet. Trots att jätte många andra använder det. Min uppkoppling är kanske något av den långsammaste på jorden. Jag kan inte titta på varken svt, tv4 eller någon annan kanals play-tv när jag är hemma. Än mindre tanka ner filmer, men det får man ju inte göra, så det gör jag ju inte..

Tänkte att jag skulle åka längdskidor alternativt åka lite i backen eller kanske dra ner till gymet men här sitter jag på Rudolf och äter godis och glass. Till skillnad mot för i helgens snöstormar av orkantyp är det idag strålande solsken! Jag var nyss nere och köpte ett spårkort och mina längdskidor är inne på topsport och har blivit fixade, jag ska bara gå dit och lära mig valla dem själv. Sen är det bara på med mössa och vantar, ut i spåret och skaffa mig träningsverk!

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0