Titanic, solsidan och bullar


Torkar fortfarande bort de sista tårarna och mina läppar smakar salt. Har ännu en gång sett Leonardo DiCaprio - Jack Dawson, sjunka till botten av Atlanten. Något med den filmen griper tag i mig så fruktansvärt mycket!

Har sett 8-9 avsnitt av weeds idag också, därimellan sprungit fram och tillbaka till tvättstugan där jag tvättade 4 maskiner..skapligt med tvätt! Käkade potatisbullar med bacon och lingonsylt till lunch och gjorde en kycklingwook med nudlar till middag. Vill jag så kan jag. I själva verket hade jag inte så mycket bättre för mig heller.

Tittat på andra avsnittet av Solsidan också. Jösses vad det är kul att kolla på serier och filmer! Fast imorgon blir det skidåkning och kanske lite gym och bastu på det. Jag får ju inte isolera mig själv alltför länge. Jag borde ta tag i den där flyttfrågan omgående. Eller lära mig köra bil och samtidigt införskaffa mig ett körkort illa kvickt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0