Att dagdrömma

Ligger i sängen och dagdrömmer om kärlek och äkta vänskap, om sånt som är fint. Om att en dag kommer jag göra de där sakerna jag vill göra. En dag kommer jag kanske ha ett kanonjobb, ha gjort alla saker jag vill ha gjort. Som att lära mig surfa, kitesurfa och haft riktigt bra skidåkning. Att jag har gjort alla de där extrema äventyren som att hoppa bungyjump från en bro i Sydafrika, hoppa fallskärm, forspaddla och vad jag nu kommer över. Det finns också en del mindre extrema äventyr som lockar. Åka på safari i Afrika, göra en låångritt på nåt vackert ställe, åka mc genom USA, takvandra, segla nånstans ute i världen med mina bästa vänner, åka till NY och dansa, åka till Indien och uppleva kulturen, fara till Island och bada, luffa genom europa. När jag har gjort iallafall så mycket att jag är nöjd, jag kanske inte gör nånting? Så längtar jag efter dagen då jag har ett vackert hem, en ljus och öppen villa gärna vid strandkanten, 2 goa ungar och en härlig karl. Vi ska ha både segelbåt och motorbåt, en vinterstuga i fjällen och en sommarstuga nån annanstans där man kan komma ifrån vardagen.

Tänk vad mycket jag har att se fram emot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0