Carro talar ut

Du har det, jag har det, alla har det! DÅLIGA DAGAR och DÅLIGT HUMÖR kan ingen av oss undvika (jag säger hej till dig som motsätter dig denna åsikt och vill gärna höra dig berätta om hur du utformar ditt liv). Även om jag kan tycka att jag för det mesta är glad och positiv (de i köket undrar hur jag kan vara så glad jämt) så är det inte varje dag som jag är det. Men något har jag då lärt mig. Ju mer man ler och går in för att vara glad och positiv, desto roligare blir livet (den ekvationen var inte så svår va?) Däremot är det extra jobbigt att då möta människor som är "sura" för vad jag vet ingen anledning. Detta känner jag ofta när jag jobbar! Varför måste vissa vara så till lags att när man möter dem och/eller konverserar så tror man att man har gjort något helt galet eller att de inte är nöjda med en?!?! Jag kan vara kort och stel jag med, ni anar inte hur tråkig jag kan vara! Men what's the point? Nej mer positiv energi, jagmenar, tillochmed när och är arg, sur eller nåt så har jag oftast glimten i ögat och skrattar åt det. TA INTE UT NÅGOT DU SJÄLV HAR PROBLEM MED ÖVER NÅGON ANNAN SÅ ATT DEN KÄNNER SIG DÅLIG.

Du behöver öva på det, jag behöver öva på det, alla behöver öva på det!!

Nu ska jag träna intervaller, jävlar vad snygg jag kommer va i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0