Det tar sig

Ligger på mage i mathias säng och bloggar ikväll. Åh vad skönt det är med träningsverk! Till följd av några spontana övingar som jag gjorde vid utomhusgymet i boulongern häromdagen gör min kropp sig påmind om att det är bra att jag börjat träna igen. Är rätt mör i kroppen dels också efter att jag idag har cyklat upp till hemlingby på en cykel som man nästan bara måste stå upp på, gått drygt 1 mil och cyklat hem igen. Så nog har jag gjort nåt bra för att få tiden att gå någon annanstans än framför tvn.

Kanongod middag gjorde jag å! Fläskytterfilépasta när den är som bäst. Champinjoner, vitlök, purjolök, coctailtomater, fransk senap, kantarellfond, matlagningsgrädde och massa annat gott följde med ner i panan och tagliatelle till det!! Mumma. Jag vill ha en bra kamera så jag kan fota allt jag gör! Hellst en systemkamera som alla springer runt med. MEN!  No cash - no camera. Min mobilkamera är grym som den är ett tag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0