Kragen...vad är det och varför ska jag ta mig i den?

Jag har nu haft huvudvärk sen i lördags. Det kan bero på den bristande aktivitet.

I MORSE skulle jag gå upp 08 som mitt mål alltid är. Jag skulle äta gröt till frukost och sen ta en morgonpromenad.
Jag klev upp efter 10 och satte mig vid datorn. Tog efter en stund en dusch och efter det gjorde jag lunch, makaroner och köttbullar.

PÅ EFTERMIDDAGEN var planen att gå ner till driver och göra synundersökning och kanske börja laga nån bra mat till middag.

Mamma hade bakat massa kanel och vaniljbullar och det kan man ju inte säga nej till, även om man inte får äta onyttigt på vardagar. Hallå nybakta bullar händer ju aldrig!! Det blev inte en, två eller tre bullar...jag törs inte räkna hur många jättebullar som ligger i magen nu. Jag tål inte för mycket fett på människor, i synnerlighet inte på mig själv!! Jag fasstnade framför cutthroat island som gick på tv. En hederlig piratfilm kan man ju inte missa!!
Planen med middag har kommit 1% på vägen.

I KVÄLL är planen att ta den där promenaden och INTE proppa i mig massa skit.

Gosch...Life's hard




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0