It's 7 in the morning and you lost all your money

Underbar dag! Vaknade redan vid 06 på bortaplan, det gjorde också han jag låg brevid vilket bara kunde leda till en sak. Klev upp en och en halv timme senare när sängens ägare åkt till jobbet. Jag drog ut hans täcke till soffan och mös för mig själv framför tven innan jag bestämde mig för att det var dags att bädda och åka hem. Väl hemma tjatade jag med mig Lollo att följa med och träna. Mycket riktigt var vi där en dryg timme senare, hoppade och studsande med en manlig ledare med krusiga pippilotter. Roligare pass har jag inte varit på! Svettiga och äckliga gick vi till ett solarium för att påskynda föråldrandet av hyn och utsätta oss för cancerrisk! Mysig som jag kände mig efter både träning och solning tog jag farväl av Louise för stunden, åkte till Flanör och köpte mig en sallad. GOSH vad hungrig jag hade hunnit bli. Det var ju 6 timmar sen jag åt frukost! Jag fick min sallad med avokado, marinerad paste, räkor och skinka samt med lite bröd och dressing och tog mig hemåt i det vackra vädret. Lunchen avnjöts på min balkong, kallt kanske man kan tycka men jag hade krypit in i en fleecejacka och när solen tittade fram mellan vinrankorna blev det liksom oslagbart!



Jag har tänkt duscha allt sedan dess men jag har fasstnat i telefon och här på bloggen. Nu ska jag bli ren och fin. Ikväll möter jag upp alla mina vänner (nästan alla iallafall) på heartbreak där vi ska klå alla på quiznight och fira Jimmy 32 år!!! (Äldst i gänget men yngst i sinnet?) Kan sluta hur som hellst.



Men hur som hellst måste jag vara på benen imorgon vid 12 för då vankas det lunch hos mormor och morfar! Det är kanske just det jag behöver efter ikväll.

Nu så ska jag fortsätta dunka volbeat och dansa i hotpants och bh!

Kommentarer
Postat av: Plutten

Man blir ju så glad av dej!!! HurtbulleCarro;)



Du har fått en award jävel av mej btw:P kik in på blöggen min!

2010-09-30 @ 21:22:50
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0