Tidsfördriv

Är det bara jag som ofta tänker "imorgon SKA jag göra det där!" och sen inte gör det? Idag är en sån dag. Jag klev upp 11 och chillade framför tvn till halv 3. Jag käkade lite och tog en dusch men nu sitter jag här igen kl halv 5 i fotöljen med datorn i knäet. Den senaste studen har jag slösat bort tiden med att läsa om bröstförstoringar. Nu när jag håller på att gå ner i vikt är ju brösten något av det första som blir mindre. Magen är lika stor men tuttarna krymper och det är inte skitsnyggt. Efter att ha läst och kollat på före-efter bilder av olika implantat är min inställning att jag duger så jävla mycket som jag är! Hejhopp inge silikon för mig!


Kommentarer
Postat av: Plutten

Du har rätt Carro, du är jävligt snygg precis som du äääär!:) <3

2010-09-11 @ 20:24:41
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0