Dagens "Idag har jag"

Idag har jag:

  • Sovit längre än vad jag planerade

  • Vaknat upp i en annan säng när jag planerat att vakna upp i min egen

  • Ätit en supernyttigkalorisnål frukost

  • Kollat på en debatt istället för "roligare" tv

  • Tillbringat större delen av dagen med Linnea Pira

  • Haft många bra och givande diskussioner med denna Linnea

  • Ätit sen lunch på Pazzo

  • Dissat Pazzos vin, fått in ett nytt glas och tyckt att det fortfarande var dåligt men hållt käften

  • Köpt och ätit godis

  • Mått illa för jag åt lite för mycket godis

  • Improviserat fram ännu en lyckad middag

  • Haft en låång stund med prat om sex and the city med mamma

  • Fått känslan av att min mamma är lika gammal som jag

  • DANSAT och känt mig levande

  • Bara slösat bort en timme vid datorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0