Charlie


Imorse när jag klev upp fick jag tillbaka sommarkänslorna som jag trodde hade gått i ide för vintern. Den ljusa morgonsolen fick mig att kliva upp i tid! Rullade hem på min bräda med mascara under ögonen och en mössa halvt nerdragen över hela anskitet i ett tappert försök att dölja det. Jag blev jagad av sopbilen nästan hela vägen hem. När jag som bäst trodde att han var borta för att jag åkte ner vid konsthögskolan där det inte finns varken bostadshus eller någon direkt bilväg är han precis bakom mig!! Jävla sopbil!

Jag satte mig framför tvn strax efter 08 och gick därifrån vid 11. Då hade jag hunnit med en frukost framför det tvsända morgonradioprogrammet "rivstart" där jag fick höra och se Lars Ohly och se ett inslag från när de ringde upp Bert Karlsson. Bert klagade på hur lata ungdomar var, de arbetslösa alltså. OCH JA JAG KÄNDE MIG TRÄFFAD!! Bert drog lite dåliga skämt och sen var programmet slut. Jag zappade över till en annan kanal och sov till 11 för att bevisa min lathet, vid 11 jag gick upp och lagade lunch. Sen kollade jag lite mer på TV och nu ska jag duscha.

Snart ska jag träffa en arbetsförmedlare! Whohooo!

Sen ikväll blir det afrodans på sats!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0