Att lacka ur

Hoppet om ett regeringsbyte börjar tyna bort. Jag respekterar helt och fullt de som röstar på alliansen och vet VARFÖR de gör det och har åsiker som faktiskt har med politik att göra.
Många som jag ser på facebook och som jag träffar verkar ha den skevaste bilden och anledningarna till varför de röstar på moderaterna till exempel. Det kan vara allt från att "nää mona verkar ju vara en gammal hippie och därför röstar jag på moderaterna", -men vad tycker du om deras politik då? "nää vadå man kan ju inte låta en knarkande kommunist vinna valet"

ÅH JÄVLA INKOMPETENTA OBILDADE MÄNNISKOR!!! FOLK SOM INTE HAR KUNSKAP OM PARTIPOLITIKEN BORDE INTE FÅ RÖSTA.  DET ÄR ALLTID DE SOM INTE KAN SOM KLAGAR MEST, DE SOM INTE ÄR PÅLÄSTA OM VAD DE EGENTLIGEN GÖR NÄR DE LÄGGER EN RÖST PÅ ETT PARTI. JAG TALAR OM PERSONER SOM RÖSTAR BÅDE RÖTT OCH BLÅTT. DET BORDE VARA LAG PÅ ATT HA KOLL, OCH VETA VARFÖR MAN RÖSTAR. DE SOM LÄGGER EN RÖST PÅ MODERATERNA FÖR ATT DE TROR ATT DE GER EN "STÄMPEL" AV ATT VARA "LITE FINARE" ELLER DE SOM LÄGGER EN RÖST PÅ VÄNSTERPARTIET FÖR ATT VERKA "ARBETARKLASSKULTURELL".

svårt att förklara men aaaaaah vad arg jag blir


Kommentarer
Postat av: Plutten

Jag förstår iaf preciiiis vad du menar och känner likajävladant! ALLA BORDE FAN INTE FÅ RÖÖÖÖSTAAA!!!

2010-09-19 @ 21:30:03
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Plutten

Det är DU som är snygg :) Bara såru vet<3

2010-09-20 @ 20:27:38
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0