Så går man och tar en...på operabaren

Solen skiner. Idag var det tänkt att vi skulle åka in till stan vid 9-10 och vandra runt lite och sen käka lunch tillsammans innan Moster skulle börja jobba. Men hon kom på att hon har massa övertid och efter lite prat med jobbet visade det sig att hon ändå inte skulle jobba idag, ah nåt sånt var det. Detta resulterade i att vi får en heldag tillsammans. Vi tog en låång frukost och ska nu snart åka bort till deras båt som jag var med och seglade i sommras. Tanken är väl att vi ska kunna täcka henne, men vi får se hur det går. Efter det gör vi som tidigare tänkt och gör stockholm.
Jag åker hem imorgonbitti och FANIMEJ om det blir några förseningar. Jag börjar jobba kl 15 på Texas så det kommer bli en lång dag. Jag skulle vilja käka frukost inne i stan innan jag hoppar på tåget imorgon. Men vi får se hur min ekonomi och humör ställer sig till det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0