Face your fears and survive


Haft en så sjukt bra dag idag med! Det började med att jag lunchade hos mina morföräldrar- 3 rätters. Pratade med baby i telefon och gick sen med Lollo o träna ett till pass med en annan knäpp ledare, jävlar va kul vi hade åt honom. Han hade inte pippilotter iallafall. Kom hem och duschade LÄNGE i min dusch som nu är fixad. Lagade en kick ass middag till familjen - quesadillas och stressade sen iväg till att se Resident Evil Afterlife med Lollo. (Vi kände oss åter igen som ett lesbiskt par på bio). Det åts popcorn, chips, godis och så klart en jävla stor cola för vi bestämde oss att ta fete menyn så L kunde få så mycket poäng på sitt biokort att det skulle räcka till en gratis film. Jaha då lever vi på potatis och purjolökssoppa i 2 veckor då. Lagom nojjiga över eventuella anfallande zombies tog vi oss hem till mig och sen vidare upp till John Bauer där några av våra polare deltar(läs jobbar som slavar) på ett konvent. Det var mycket intressant att se dessa människor i åldrar från 12 till FÖR GAMLA samlas och nörda sig. Fast de tyckte nog att vi var ännu konstigare, jävlar vad vi flamsade. Kul hade vi iallafall.

Bra dag. Synd bara att den måste avslutas lite sämre.
Jag hatar dig.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0