:)

Aja nu är iallafall nu och jag har blivit smått av en träningsnarkoman. Om 25 min börjar ett pass på fjärran höjder och jag ska vara där. Skulle ha tränat imorse också men det blev inget av det för att jag var sjuuukt trött och kunde inte göra något på hela dagen annat än att ligga framför tvn. Antar att jag att jag blivit tillfälligt matförgiftad för efter någon timme vid tvn kände jag att det inte gick längre och maginnehållet fick komma upp igen (under kontrollerade former). Fyfan jag hatar att spy, det är så jävla jobbigt och äckligt. Men tada jag mådde genast mycket bättre efteråt! Med tårar i ögonen (ja det är så jobbigt) kollade jag lite mer på tv och nu är det dags för att få kroppen på rätt spår igen med ett enkelt medelpass på friskis och svettis!


Tanter och gubbar...inte på mina pass inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0