Bla bla bla

Haha! Nån som tvivlar på att man vakna med lite ångest igår eller?
För det första så mådde jag som en sneskjuten gris och desto mer jag började komma ihåg föregående kväll desto mer dagen-efter-ångest kröp innanför skinnet på mig. Jag kommer ihåg att jag tänkte "nä nu flyttar jag snart så jag kan göra vad fan jag vill i den här stan". Tja kul hade jag. Vann limbo tävlingen på quiznight och tjänade 4 minttushots på det. Efter champagnen på det blev det tjock dimma ressten av kvällen. Jag minns att jag pratade med ett gäng australienare, sen blev det lite tomt i minnet (?). Aja har man minnesluckor (läs stora feta minnesblock) kan man vara säker på att man har gjort något bra var det någon som sa till mig för länge sen.

Hela dagen tog jag det lugnt och försölte återhämnta mig, tränade ett hårt corepass framåt kvällen och lagade brakmiddag med mor.

Idag står fika med först Malin och Nora med mamma för de kommer till stan. Sen ska jag träffa numera Göteborgaren Emil Bremil Nilsson. DET BLIR INGE FEST IKVÄLL!!!! JAG SKA JOBBA IMORGON!!! Whohoo...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0