Varför dog musiken?

En solig lördag, en lördag utan jobb, som det ser ut än så länge iallafall. Sa till Linda på läkerol att jag inte kunde jobba idag för hon frågade när jag trodde att jag inte skulle kunna gå på en vecka. Men gå kan jag ju och lite det som inte dödar det härdar. Kunde eventuellt ha jobbat som parkeringsvakt idag men det sa jag också nej till för förfrågningen kom nästan samtidigt som Linda på arenarestaurangen frågade. Men nu kanske jag ska vara barnvakt eller jobba på texas, beror lite på hur det går för rodde. Fan jag som i stort sett aldrig säger nej till ett jobb!

Idag var det tänkt att jag skulle packa klart till imorgon och städa mitt rum. Det är så skönt att komma hem och det är fräscht och undanplockat istället för att ha ett zoo med dammråttor och en heltäckningsmatta av kläder. Har efter att M skjutsat hem mig kollat på 1 film och tv. Nu ska jag sätta fart. Blire inget jobb så åker jag hem till Georg ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0