Hem nya hem

Äntligen. Äntligen har jag packat upp alla saker, kopplat in lilla radion till datorn (musik ÄR viktigt), fått upp lite värme i kroppen och käkat en skål med fjällyoghurt. Nu ska vi försöka ta oss igenom en värdskapsutbildning som lär ta mellan 6 och 8 timmar. Nej inte en chans att den blir klar inatt! Vi har till julafton på oss, ingen panik alltså. Imorgon ska vi in till ramis och prata med Göran (vår boss). Martina och jag har flyttat ihop, vi skulle bo grannar från början men vi har det så bra tillsammans och det skulle kännas konstigt att bo med nån vi inte känner när vi ändå har lärt känna varandra så bra. Undra vad Martinas (fd.) roomate kommer säga, min har jag ju inte ens träffat och hon har inte ens varit upp. Nu bor jag och M iallafall tillsammans i lgh 9.

My roomate



Jag har 7 kuddar och 1 nalle i sängen









Skafferi :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0