No one could save me but you

Nej nu har jag varit ut på farliga äventyr. Även om han är den som ÄR DUM I HUVUDET så är jag nu hemma. Jag hittade Lollo på golvet i duschen och det känns som när vi gick på högstadiet och festade med emo-ligan i boulongern. Fast nu är vi vuxna  och jag har åkt på bil äventyr med en viss oskar. Fick reda på att han har flickvän. Smart drag Oskar.


http://cache2.allpostersimages.com/p/LRG/16/1602/EG2FD00Z/posters/high-heels.jpg


Jag saknar han jag sovit med nästan varje natt i ett helt år, jag är lite fundersam vad som kommer hända med mina kära som jag känt i allt ifrån 10 till 4 år. Jag kommer sakna mina kära här, jag kommer nog aldrig tillbaka som den Caroline jag var. Jag är lite galen men jag har fötterna på jorden, så kommer jag nog förbli dock. Som i natt, jag visste att det skulle bli så men ett gott skratt förlänger livet! I dont wanna fall in love with you. what a wicked thing thing to do, to make me dream of you. No I don't wanna fall in love with you...

få se nu

2 frozen margheritas,
2 glas rödvin
1 redbull vodka
1 till redbull vodka
skumpa som johan bjöd på
en drink till
en drink till
xider
3 shots
1 drink till
( de 4 sista kom från en viss..)
Jag lovar att jag missat nåt...

MEN NU LIGGER FRÖKEN L I MIN SÄNG OCH ALLT ÄR SOM FÖRR!

JAG KAN "SKÄMMA" UT MIG OM JAG VILL...FUCKING GÄVLEBOR JAG FLYTTAR PÅ ONSDAG!

 

Lyssna på låten annars hemsöker jag er i era mardrömmar!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Näe, men Carro man kanske ska dra sig upp d´till din brorsas rum och se om han kastar ut mig om jag för söker sova bredvid honom ;)

2010-11-19 @ 05:21:10
URL: http://fishface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0