Torzdäg

Här hemma är det som att heta bambi. Att gå utomhus har blivit en sport om man gör det i platta sneakers. Jag kanske ska öppna en skridskobana på min parkering?.

Nu har jag klippt mig ! Blev mycket kortare lugg än vad jag tänkt mig men after all så blev det snyggt. Jag förstår inte att alla klagar på att de jämt är missnöjda när de varit hos frisören. Det jobbiga blir väl att håret kommer ligga i ögonen på mig, något jag snart vänjer mig vid. Ikväll blir det INTE quiznight, jag ska jobba imorgon och det är inte värt att vara bakfull. Men på lördag ska jag hem till Johan på hans diplomeringsfest, kan bli bra. Upp och jobba på söndag bara...wowh.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0