Sponsored by

Wiiiieee på söndag drar jag till Ramundberget på kickoff och får för första gången träffa de jag ska leva med hela vintern. Har lyckats fixa samåkning med en tjej som heter Martina och som verkar helskön. Minusgraderna kryper närmre och det syns snö på väderkartan. Har en känsla av att detta kommer bli en kick-ass-awesome säsong. Bara mina knän håller!!! Det har börjat kännas igen nu. Undra hur jag är i kroppen när jag är 40?

Skitsamma, jag ska iallafall till fjällen så mina leder får fanimej ställa in sig på det de med.
Nu ska jag sova hemma för ovanlighetens skull. Imorgon blir det jobb, kanske mer jobb och sen får vi se om vi går på quiznight, jag orkar inte göra om förra torsdagen. Jag är inte slkitsugen på att se Petter heller.
Innan jag sover ska jag fortsätta försöka stå på händer. Kan behövas lite mer övning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0