Love life

Tur att martina går på pencillin (inte för div. könssjukdom som alla tror) för annars vet jag inte hur jag skulle kunna ta mig hem från funäs. Vi klev upp 06.05 för vi hade extra jobb som STÄDERSKOR! Haha vi städade hus som tjeckier hade bott i, cash is king. På eftermiddagen tog vi en lång lunch och gick sen ner på gymet och körde så att svetten rann. Skönt att det finns pool och ångbastu så man kan slappna av lite sen. Man blir rätt kall när det är ca -20c ute!!

Ikväll har jag haft min första säsongsfylla, bortsett från kickoffen, men den riktiga kickoffen har ju inte varit än. Förfest i 1an hos Malin, sen drog vi in till funäs och efter lite glaskross och nya möten åkte vi 8 pers i en liten nissan hem till bruks!

Love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0