Kvällsrapport

Nej vet du vad. Tredje passet i gymet avklarat och träningsvärken sitter i. Igår hade vi adventsbingo nere i funäs, inte en enda tv här uppe hade tv4+. Jag hade aldrig tidigare spelat bingolotto och vinner 100 kr. Hela gänget var mäkta stolta över oss själva eftersom alla hade bakat och tagit med massor av julgodis och glögg. Det var riktigt fint, vår apelsinchoklad smakade jättebra men hade tyvvär blivit något mellan kola och fudge, så går det utan glykos!! Tur att man gjorde chokladbollar (gör aldrig på snabbkaffe!!! Det blir inte lika bra!!) Ikväll har vi alla legat i en hög och sett på en norsk skräckis och en "rasistfilm". Imorgon blir det nog ännu en luciaträning och kanske att jag lär mig valla skidor (ja jag hade en farsa som gjorde det jämt åt mig så jag har aldrig lärt mig). Men inget gym, jag bör vila..eller?

Ajajajjaaja nu ska jag sova, hejhoppp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0