Köttjakt

Tacka vet jag skön musik, inte Petter, han var inte alls kul eller roande att se. Fick varken lust att dansa eller släppa loss över huvud taget. Han levererade på ztv när jag gick i mellanstadiet. Och vad fan är grejen med slagsmål? Såg minst 3 ikväll på mindre en 1 meters avstånd varje gång. Hur kul är det att behöva hävda sig för jämnan och hur kul var det för han som fick sin tröja strimlad? Nej fan gävlebor eller vad ni nu är, väx upp.
Ikväll var slick ett jävla zoo, en skock apor som försökte vara lejon eller nåt åt det hållet.

Köttjakt är det också. Dessutom kan de flesta tjejer inte slappna av och släppa den bitchiga attityden som de uppenbarligen måste bära på. Vad är problemet??? JAG vill försöka le mot de jag möter och kanske småprata lite, tja det som faller sig naturligt. Tydligen så är det ingen annan som går i vänskapliga tankar.

 

Varför är jag ens kvar här? Varför betalar jag för att vara  med på sånna här kvällar?

Något måste det ju vara..

Köttjakt

 

+ att min lilltå är helt jävla fucked up gör ju inte saken bättre. Idioter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0