Frost

Jag önskar min dator hade bluetooth eller att jag hade min mobilsladd med mig. Jag tycker blogginlägg utan bilder är tråkiga. Inför den här säsongen borde jag skaffa mig en kamera, en bra sådan.

Nu sitter jag i sovkläder och ska åka in till Ramundberget om typ en halvtimme. Eftersom det är -24 grader så blir det underställ under kläderna idag. Jag höll på att frysa ihjäl under föreläsningarna igår och det ska jag undvika idag. På dagens schema står bland annat spritprovning och kyparstafett. Låter spännande. Antagligen går det ut på att skämma ut sig själv och komma varandra närmre. Men jag vet inte. Det visar sig.

Dags att göra sig klar!

pZ.


Det var fint när jag sliceade upp handen 2 dagar före julafton. 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0