Fredag

Min lilltå gör ont och bakis är jag. Börjar jobba om 55 min och har hittills bara ätit frukost. Bra start på dagen, nej jag vill sova mera. Jag frågar mig själv varför jag är bakfull och kommer fram till att jag svek mitt löfte till mig själv genom att fortsätta dricka efter klockan 12. Jag hade ju planerat att gå hem då men kom inte hem förrän 03. Det var ju knappt kul heller?! Pucko. Nu måste du skärpa dig, man bygger inte muskler med alkohol. Inte minskar magen heller. Hoppas livet i Ramundberget kommer innebära större delen skidåkning och jobb, fest finns väl men antagligen inte mycket. Det är vad jag behöver.

Jag kanske skulle testa att helt låta bli alkohol under en längre tid?
Nääe man vill ju inte visa sig sämre än någon annan.



Bästa stället att vara bakis på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0