Tisdag

Nu har lillpyret Freja 8 år åkt hem. Hon kom hit till mig i morse strax före 9 och nu är klockan efter 18. Vi har gjort spökmaränger, kollat på askungen (jag började typ grina för att det var så fint, har blivit så känslig!), lekt skola, busat, bakat muffins, fyllt marängerna med smält choklad och mycket mer. Efter ett tag kom Lollo och de ritade teckningar fulla med kärlek och hittade på annat. När Fia kom tittade vi på Nils Karlsson Pyssling och när Frejasmamma kom och skulle hämta henne så låg vi alla fyra i en hög i soffan.

Jag gillar barn men jag vill nog vänta några år med att skaffa egna, typ 10 år kanske. Jag nöjer mig med att passa andras fram till dess :)

Nu ska vi lite större tjejer mysa ner oss i badkaret och har vi tur så blir vi ännu fler. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0