YAY



Nu är whiskyfördjupningen klar! Herregud vad skönt. Känns som studenten närmar sig med stormsteg ju mer arbeten ja får klart. Jag firar det med lite hederlig Beatles musik och klappar mig själv på axeln. Imorgon bär det av till skolan för att skriva om vapenkonflikter i modern tid. Såsom gulfkriget, vietnamkriget eller Iran-Irak kriget. Ska väl försöka ta mig upp till kyrkogården, har lovat mig själv att ta mig upp dit eftersom jag inte varit där sen januari, och gången innan det var januari tidigare år. Fyfy är det så du vill att folk ska minnas dig? Nej när jag dör ska det vara folk där varje dag och lägga nya blommor ;) höhö.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

-17 dagar :-)häpp!! Regnkram! MK

2010-05-25 @ 08:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0