"Jag kan inte säga nej, det går inte när du rör vid mig"

Aaaah, jag åker bort i nästan 2 veckor från och med imorgon :D De senaste dagarna har gått fort. Jag har knappt varit hemma eftersom jag inte kan låta bli att sova borta, det är ju så mysigt att sova 2! Nackdelen är ju att jag inte får nåt vettigt gjort som man kunde gjort om man varit hemma, typ städa eller göra mina restuppgifter. Nu börjar jag känna lite press och stress som smyger sig på men det ska nog gå bra, om jag inte får mvg så aja..jag är duktig iallafall! Sen har jag jobbat och haft praktik och inte haft tid för så mycket annat, det var galet med folk på texas på lördagen när det var cruising. Haft så himla roligt på texas de 3 veckor jag varit där!

Imorgon åker jag till landet som vi älskar att hata, FINLAND. Hej och hå hur ska detta gå?


Våra lärare tror att vi ska bli bortrövande till ryssland och aldrig komma hem igen. Spännande.
Det vi ska göra är att ha praktik och besöka en finsk hotell och restaurangskola. Vi ska bo på ett hotell som drivs av skolan med elever och anställd personal. Jobba på en restaurang som ägs av en av lärarna på skolan uppfattade jag det som. TYDLIGEN ska folk i dessa trakter vara kassa på både svenska och engelska, tur att vi har en finsktalande tjej med oss från klassen!! Hoppas bara hon förstår dialekten.
Det är jag Marlene och Emma (som kan finska) som åker. Jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad med bilder och vad som händer, kan ju kanske vara lite roligare att läsa än det vanliga "idag har jag gjort..." och "ikväll ska jag.."

Det visar sig!! Nu ska jag försöka packa klart och få lite sömn.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0