Take it to the top



Kul då, kommer hem med 100 miljoner piller...eller iallafall nästan så många. Jag har nåt "mellanting" inge virus, ingen bakterie..ETT MELLANTING! Åh...Ska äta piller som inte alls är snälla om man säger så. Typ hur mycket bieffekkter som hellst men det ska få mig att bli frisk. Och jag verkar tydligen inte smitta.



Har ätit sommarens första mjukglass på fnasket med Lollo som samtidigt gjorde slut med mig, kastade ringen och gick. Hon sa att det finns en annan i hennes liv nu. Så nu står jag här, ensam och övergiven, singel och vet inte vad jag ska göra.
'



Köpte ett cykellås till min skrutt cykel för 30 spänn och tog mig hem. Var tvungen att dra hem team newschoolers låt till sin JOSS video. Fick hjälp av sötaste Kalle och nu ligger den på min dator. Lite jordgubbspaj på det och nu känns det bättre mitt i alla mediciner och kärleksproblem. Nu ska jag skriva klart mitt whisky arbete.

Pöss

Och ja det är samma låt som du antingen stängt av i irritation eller har lyssnat på medans du läst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0