Take it to the top

S-E-R-I-Ö-S-T

Skippar Australien och USA(hittade en halvsvensk familj i San Diego som lät lockande), jag ska till Bali! Har kikat runt på massa länder och ställen att åka till och Bali tar fan hem priset! Jag har läst och läst och sett en del bilder. Framförallt läsningen fångade mitt intresse. ALLA vill verkligen tala om hur underbart det är där och att man MÅSTE åka dit. Jag är på!

Har inte hittat nån jobbmöjlighet där men en långsemester där på nån/några månader dit och runt i öviga Indonesien/Thailand/Malaysia är ett måste :D
Men jag tänker inte åka själv!



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej söta! tänker på dej ! Kram MK

2010-05-03 @ 08:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0