The storm

Moooorrn!

Det är illa när ens kläder börjar ta slut, jag måste använda stringtrosor vilket inte är mina favoriter! Det var tänkt att vi skulle gå upp kl 8 i morse men det gick inte. Så vid 10 började jag röra på mig och visa livstecken. Marlene och Emma har nyss pratat med Tiina som verkar vara glad att vi sagt nåt. Sari däremot verkar förbannad. Stört. Vi ska äntligen få göra det jag ville, arbeta på skolan och se hur de gör. Jamenar, jobba på en restaurang kan jag göra hemma, jag ville hit och se hur de gör på andra skolor!! Inte vara med på någon svensk lektion och prata svenska med eleverna, för svenska pratar jag hemma. Nu ska vi käka lunch och sen gå och jobba på hotellrestaurangen!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0