Kriistii!!


Här är klockan strax elva, en timme före er där hemma.
Vi gick upp vid 9 för att äta frukost nere på hotellet. Skolan är stängd idag och imorgon såå vi får vänja oss med hotellets mat ;) Till min egen förvåning är inte jag den som är segast i sällskapet, tvärtom, jag som folk alltid brukar få vänta på är alltid klar först och säger "nuuu gååår viii" dessutom är jag först upp ur sängen om mornarna. Vi ska få lunch om en liten stund för sen går kocken hem. Alla affärer ska tydligen vara stängda idag till skillnad från där hemma där vi har öppet jämt. Det gör inte mig något ioförsig men emma och malle ville shoppa. Jag kanske kan sätta mig och skriva lite historia efter lunch.

Sen vill jag ta en lång promenad i det vackra varma vädret innan vi ska träna och basta :D
synd att jag inte hade med mig mer träningskläder..men de får duga!

Hejs sålänge!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0