Stressen bakom allt

Hjälp, suck, nu, slut.

Har stressat som en dåre med uppgifter och inlämningar så jag tror att jag faktiskt kan det här med pluggande. Något som jag också kan är att skjuta upp saker. Men nu är det mesta över (schhh jag har den där musikanalysen i religion kvar men jag skiter i om jag bara får ett G så jag tänker inte göra den). Det dryga är att Hanna, min svensklärare, tidigare sa åt mig att jag inte kan få sämre än VG, allt allt var lugnt om jag inte satsade på MVG, vilket jag inte orkade eller ens hade tid med. Så kommer hon häromdagen i skolan och säger att jag måste läsa en bok och diskutera den med henne. VA?  Aja jag läser väl som en idiot tills på fredag tänkte jag, vilket jag gjorde. Ingen rast och ingen ro.
Kommer sen till skolan och lämnar in lite arbeten, letar på Hanna och då säger hon att jag inte behöver göra den där diskussionen! Åh men kul att man har struntat i att sova för att få den boken klar. Aja, jag slapp prata om boken och har ändå ett VG i svenska B. Hon sa att om hon inte satte VG skulle hon göra tjänstefel. Bra det då..

Nu ska jag få i mig lite mat, försov ju mig i morse så jag hann inte käka. Sist jag åt var pizzan på texas igår. Grattis.

Ikväll ska jag köra nordan ut till balen på engeltofta. Fia och co ska på balen, man ställer väl upp! Men först måste bommar, gafflar och segel på. Herregud. Jag kommer somna tidigt ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0