Men hallåå :)

Sitter och spelar samma låt igen! Kan inte få nog av den känns det som. Jag är helt jävla blå i käften. Har fått för mig att det är nyttigt att börja dagen med en skål blåbär och jordgubbar. Och vi har verkligen INGENTING hemma. Så det fick bli de sista rågmackorna i frysen och den där skålen till frulle. Inte helt fel. Ajuste, min frukost bestod av 6 piller också. Känner mig antingen som en knarkare eller en sjuk pensionär. Pillertanten jovisst!

Måste bara tillägga att det var ett HUUUGE mistake av Jon Olsson att anställa Isabella Löwengrip aka Blondoinbella som host på JOSS awards. Ville bara säga det.

Nu ska jag duscha sen sätta mig ner och plugga lite.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0