Lkv

Dödstrött. Även om jag sov länge i morse och bara har varit vaken i ca 11 timmar så lockar sängen nå grymt mycket. Det märktes att det är löning och lördag, mina fötter värker :P

Är i stort sett ensam hemma, egentligen inte för brorsan och hans polare lanar på uteplatsen, men de märks inte av så jag känner mig rätt så ensam. SKÖNT! Okej jag har en katt som man kan fundera på om hon har någon bokstavskombination, störd fan. Själv har jag tappat upp ett bad och ska ligga och göra ingenting där nu. Åh vad skönt att sen få krypa ner mellan svala lakan, nybadad och fin. Kanske med en hälsosam kopp te också. Nämen, vad bra det kan kännas att få ta det lugnt och chilla.

Imorgon börjar jag inte förrän 17 på texas. Om Rodde inte ringer tidigare förstås. Det är morsdagsöppet! Justefan MORS DAG?! Äsch mamma är i sthlm och kommer inte hem förrän sent på kvällen. Hon får skylla sig själv.

Badet kallar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0