Living in a dream

Idag har jag hittils gjort

Snoozat i en timme tills klockan blev strax efter 9 och jag insåg att om jag skulle få nåt gjort idag var det bara att ta sig upp och cykla hem. Väl hemma satt jag mig här, vid datorn, och chattade med folk i nån timme tills jag kände att nej det här går inte, jag måste få något gjort. Duschar och får ett sms av Jessica min lärare och mentor att jag måste komma in med min loggbok senast imorgon. Shit, jag som inte har skrivit mycket alls i den under den sista tiden! Och inte vet jag vart den är heller. Den är ju en del de ska bedömma och jag trodde att hon hade den men de det har hon inte. Får leta på den tills imorgon helt enkelt. Hmm aja bestämde mig för att skjuta på det och att mina tånaglar skulle bli lite finare. Gav dem en ny omgång rosa nagellack och genast känner man sig liite finare. Det är egentligen ingen som ser mina glänsande fina tånaglar och jag tror inte det är nån som får för sig att titta heller. Men jag vet.

Sen hamnade jag här igen. Grattis. Jag lagar mat samtidigt. Sen ska jag leta loggbok sen gå till texas! Japp japp peace out.



Ja, det är köket i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0