Jobba jobba joooba är det som väntar

Jahaaaappp då var man fattigast igen då. Efter velande fram och tillbaka bestämde jag mig för vilken longboard jag ville ha, och det blev ingen billig en. För jag är sån, hellre lägger jag ut alla mina pengar på good shit istället för att snåla och ta nåt som "duger". I det här fallet är det över 3 lax det gäller meeen studiebidraget kommer nästa vecka och jag ska jobba på lördag och kommande veckor. Nu jävlar måste jag bli nöjd. Jag skämmer bort mig själv med dyra prylar AND I LIKE IT.

Det blev förressten en Loaded Dervish (JAA mainstream men om alla säger att den är så jäävla bra så måste den väl vara det, tänker inte chansa!) Anledningen till att jag velar är att snålcarro som inte har velat spendera en krona på någonting de senaste månaderna står och hoppar på min axel och biter mig i örat.

Hejhopp nu ska jag skriva om whisky.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0