I know you want it

Åååh boardlife folket är så jäävla schyssta, de fixar rosa hjul av samma kvalitet till mig istället för de som egentligen följde med! Snabba är de också :) Tar väl ett tag för brädan att komma, hoppas det inte regnar i en vecka när jag fått den bara...

Idag har vi jobbat på hotellet igen, det var mycket roligare än kummisetä, inte för att det var så mycket att göra och de är riktigt kassa på engelska men det känns mycket bättre. Sen nu på kvällen har vi hängt med Johanna, Meri och Tina i det varma sommarvädret. Folk springer runt i bikinis så ni kan förstå hur underbart väder det är! Vi har suttit vid en liten sjö, deras motsvarighet till boulongern, dit alla ungdomar går och chillar...och festar på helgerna ;P

Nu ska jag tvinga ner Emma till gymmet så man känner sig lite duktig efter desserten vi fick efter middagen. Själva maten var inte att hurra för. Torr renskav, potaitsmos(!) och suuura lingon. P O T A T I S M O S äter vi minst en gång varje dag. SKAPLIGT less. Tur att den smakar rätt bra. Fick kladdkaka och glass igen idag...mumma! Men nu blire gym.

Ajuste, nu längtar jag inte ens hem längre. Har det såå bra här :D

Hejhopp!

JAAA jag hade jeans och höll på att dö av värmeslag, dessutom ser jag ut som en jätte på bilden.
De andra tjejerna sjukt långa och smala!
Och jättetrevliga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0