Hejhopp

Ööööhhh, skönaste känslan i kroppen efter först plugg, (gjorde klart ett arbete idag!! :D) träning och bastu. Dagen var hur soft som hellst. Började med awesome hotellfrukost och sen en god lunch efter det. De lagar typ bara mat till oss för det är tydligen extrem lågsäsong på hotellet. Det gör det bara det skönare för oss att inte behöva slåss med 100 finnar. Har kanske sett 10-15 andra gäster på hotellet. Marlene och Emma gick ner till stan där allt var stängt medan jag fick en hel del gjort på franska revolutionen. De kom hem och höll på att dö av värmeslag, tydligen var det hett ute. Efter några fler timmars pluggande gick vi ner och åt middag. Det enda negativa med deras mat är att ibland får vi en konstig vinegrette i salladen som är jättesöt och smakar vitpeppar. Idag fick vi kycklingsallad, och den var dränkt i den där vinegretten. Det var faktiskt gott men vi irriterar oss fortfarande på den.



Sen efter middagen och lite facebookande gick vi ner till gymet och gymmade i drygt en timme, skööönt eftersom jag inte rört på mig alls idag. Det följdes av någon timme i saunan. Jättefräsch och den blev varm fort. Kommer sova gott inatt jag. Nu tror jag vi ska kolla på en kort film och sen sova. Imorgon börjar vi jobba!!
Hittade gamla bilder på mig när jag kikade på min bdb :D



Kommentarer
Postat av: Johanna

saknar deeej<3

2010-05-14 @ 17:00:26
URL: http://looovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0