Förressten

Det är illa när man har lessnat på den finska spotify reklamen....

Jag trivs rätt bra här egentligen, det är bara det att jag inte vill vara på kummisetä. Vi ska gå dit och jobba idag iallafall. Jag och Marlene gjorde massa annat igår istället för att jobba, tänker inte säga vad än. Men Emma blev tvingad att gå dit av sin mamma. Först ville hon gå men när hon kom hem..."ALDRIG MER" hon som ändå har det "bäst" där eftersom hon kan prata finska och därmed blir accepterad. Nu är det jag och Marlene som vill gå dit och visa vad vi går för och Emma som vill hitta på annat. Så det kan bli.

Verkar som att det blir sista dagen i värmen nu iallafall, imorgon ska det bli 12 grader och molnigt :(
Nu ska jag duscha och sen äta frukost!

Puss

Kommentarer
Postat av: Kerstin

javadska man säga- håll ut ! vad är väl några dagar i maj. SNART tar ni studenten ävenom ni kunde hare roligare just nu. Ajälv har jag rensat ogräs & krattat och grävt ... + lackat friställen på mast. Inte så jättekul de heller... men sen blire ju båtåka :-) känn dej inbjuden till A-K! Kram MK

2010-05-16 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0