Ett måste är ett måste, även om det innebär plugg

Måndag, eller tja..."söndag" för mig. Men se ingen vilodag här inte! Gick upp vid 08 imorse för att efter en hälsosam grötfrukost gå ut och gå. Sköönt att få röra på sig på morgonen. Det är som en annan miljö fram till 10-11. Efter att ha gjort en kanongod lunch gick jag till skolan och slösade bort ca 3 timmar. Jag skriver om franska revolutionen, och jag kan egentligen allting och jag vet vad som hände men inte på ett bra sätt så att jag kan få ner det på ett jävla papper. Sen har jag bara den industriella revolutionen kvar, ett arbete om whisky och en hemtenta om viner i frankrike och Italien kvar. Skulle vilja göra en läslogg och ett författararbete också eftersom det skulle innebära MVG i svenska B. MEN det kommer ju inte att hända.

Somnade förövrigt i badkaret senare på kvällen, jag kommer nog säkert dö av det en vacker dag. Nej usch det skulle vara att TYP göra det till en familje grej. Vad hemsk jag är. Bäst jag slutar, haha.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0