Back on your shoulder

Jaa ! Jag har hittat min loggbok men har kommit på att jag har den i massa utspridda kollegieblock också! Grattis, Jessica kommer ju aldrig tro att jag skrivit i den. Bajs också!!!

Har iallafall fått mamma att köpa skinkost, har haft små cravings på det den senaste tiden. Jag vet inte om det är för att det börjar närma sig festivaltider och skinkost är klockren festivalmat. Hmm det smakar tobak i min mun, jag röker inte så det är väldigt konstigt. Fy fan va äckligt det smakar. Kombination av tandkräm, blåbärsyoghurt med ytterligare blåbär i, skinkost mackor, paprika och dessutom mina piller som jag råkade ha i munnen för länge så se löstes upp litegrann är inte bästa kombinationen.  Jag ska ta och duscha och sen ge mig av till polhemsskolan och hålla en viss fröken östling sällskap när hon säljer biljetter till brännbollsefterfesten. Hon ska hjälpa mig med min loggbok. Nej nu måste jag få bort tobakäckelsmaken ur munnen.

Peace out sweethearts.

my savior och vapendragare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0